Wednesday, 10 August 2011

memacah kebuntuhan...... berbuka tepi tasik unisel hehehehe

heheheh salam semua....
sori lah aim dah lama tak buat entry baru...
mesti korang tertunggu-tunggu kan.... hehehehe
bukan apa bezy sikit.....hehehe

terus jer ker ke topik utama kita...
memang seronok bila kita berbuka ramai2 kan...
hehehehe
kali ni aim ngan budak kelas buka puasa bersama2
heheheh tp tasik jerrr 
tasik unisel

bukan aper dah last sem ..... bila lagi nak simpan kenangan cam ni hehehe...
malam lah aim nak cerita panjang2...
uols tengok jer gambar keseronokkan gambo kami ni ....hehehe




 makanan kami disponser oleh KFC ijok meriah hehehe


 sempat post lagi tahu bersama fifi n jesss....


sebelum buka sempat lagi piling2 artis hehehehe


 time ni dah waktu berbuka hehehehehe




 yang penting makanan wajib buka puasa karipap kena ada

 ni plak agar2 oriol sedap hahaha

 heheheh ni yang lambat sampai........ kasian kan 


bila dah perut kenyang semua pown berat buntut duduk lah di tepi jalan....



ni aim ngan mazli ..... comel tak baju kelas....


terima kasi kepada keluar kesayang aim kohort 8 group 1....
kenangan ni aim takkan dapat lupakan sampai bila2...
sayang rindu korang....

apa pown ok lah dhu...

4 comments:

baida said...

aim..nnti msuk gmb k kecho kecoh ye

aim tetap gembira said...

hheheh berat lah.... bawa jer pen drive ek

adieysan ok bah said...

aku xboleh terima gambar kat atas tu..siap pakai jubah n songkok lagi..ahahahahahaah

aim tetap gembira said...

sudah lah ....hadi heheheheh ,,.... kau ada hahahahaha