Tuesday, 28 May 2013

sajo jer nak tulis bosan2

salam sayang n rindu semua, rasa lama tak update entry baru kan... hehehehe bukan apa bezy sikit... klu ikutkan pengiraan jari jemari yang ada di tangan aim rasanya lama juga tak buat entry baru kan... so malam ni kembali dengan entry gempak, menari, dan meletup... heheheh meletup ker.... perasan lah tu... heheheh..
menarik sangat ..... 

cerita punya cerita cam biasa lah entry baru aim untuk kami ni sama jer cam entry yang sebelum ni... mengisahkan tentang diri dan perjalan aim... hehehe jadi bagi peminat2 aim yang suka sangat baca blok ni jangan obses sangat baca blok aim... bab bukan ada apa pun... hehehehe... sekali lagi perasan banyak peminat....

opss klu tak banyak peminat cam mana boleh menang pilihan raya kampus kan.... hehehehe ... dah2 jangan nak masuk bakul angkat sendiri plak... terus kepada agenda entry aim... 

entry kali ni lebih bersifat kami semua... hehehe apa itu kami semua?.... 2013 ni aim ada family bary kat unisel ini... semua buat bersama... makan bersama, tido bersama, kena maki bersama, pendek kata semua bersama.... nak tahu lah tu.... hahah kejab aim nak tunjukkan gambar keluarga ni.... 


tadaaaaaaaaaaaaaaaaa ni lah family baru aimm....



tekejut tak... tekejut tak.. ada yang putih ada yang hitam ada yang kuning ada yang lembut ada yang gemuk ada yang kurus .... eh semua lah ada.... tapi ni lah family baru baik.. kam bekerja atas nama MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR DAN CUBA SEDAYA UPAYA MENJAGA KEBAJIKAN MAHASISWA UNISEL... HEHEHEHE.

banyak sangat nak cerita ni.... kat bawa ni aim kenalkan satu persatu tugasan mereka... hehehehe






 



                 


 cam mana dah kenal kan family baru aim... so jangan segan jangan silu klu ada apa masalah yang berkaitan mahasiswa boleh terus berjumpa dengan kami ek... hahaha kami akan cuba sedaya upaya agar membantu anda denga izin Allah.....

opss lupa nak cakap... bermula kali ni... MPP akan beroperasi sepenuhnya di pejabat MPP di pusat pelajar ... boleh lah berkunjung di sana ek...


sekian wasallam ....
























2 comments:

LuQmatuL_AisH said...

salam ziarah diambang mula shortsem abg aim ^_^

selamat memaju jayakan Islam d Unisel :)

FiT3 said...

salam,
hari tu dalam manifesto kata nak bentang bajet 2 kali sepanjang perkhidmatan MPP 13 ni... ni dah masuk bulan 7.. bila lagi??