Monday, 27 June 2011

patut kah aim dicop GAY dikala 5 jejaka pilihan dihati aim

segan bercampur perasaan malu nak menceritakan tentang apa yang aim rasakan
sejak lahir lagi kepada jejaka-jejaka yang sememangnya menjadi pilihan hati aim....
adakah jejaka pilihan hatiku ni membuatkan aim di label sebgai GAY....
terpulang pada mereka yang menilainya...
apa pown 5 orang jejaka yang paling aim sayang
akan tetap menjadi pilihan hati aim sehingg akhir hayatk aim..
"korang ada"

BERANI KERRRR...

"statment berani mati"


hehehehehe (gelak plak).... opssss~~~ sebenarnya memang ada jejaka pilihan hati...
5 0rang semuanya...
klu nak tu diorang tu siapa ????
tengok lah gambar di bawa ni....


lelaki pertama:
AYAH aim lol..
(Junaidi Manan)
sumber aspirasi hidupku...

orang yang paling banyak memberi sumbangan
tak TERKIRA...
(aku tak mampu membalasnya)




lelaki kedua:

adik lelaki pertama
(yusuf junaidi)

dalam pic ni nampak selekeh.....tp sebenarnya macho
pompuan keliling pinggang...



lelaki ketiga:

adik lelaki kedua
(Razak Junaidi)

dia ni dak khawin.... segan plak aku nak cerita bab aku pown
lom KHAWIN lagi....



lelaki keempat:

adik lelaki ketiga
(Nasaruddin Junaidi)

agak nakal tapi boleh jual gak.....
boleh buat duit...hehehe



lelaki kelima:

anak buah pertama
(Muhammad Amirul Aizam)

budak ni wanted bab terlalu nakal.... nenaknya pown susah nak jaga...
tapi membuat kan lagi keluarga kami ceria selalu.....


hehehe gurauan jer... "takkan lah".... heheh mereka adalah jejaka yang sentiasa
  • memberikan senyuman dikalah aim kesedihan
  • memberi semangat dikala aim jatuh
  • memberikan aku tenaga dikala aim lemah
  • memberi nasihat dikala aim memerlukan
  • memberikan apa yang aim inginkan...
"bab mereka adalah keluarga tersayang ku"

ok lah dhuuuuu....

4 comments:

KiFli si Dolce said...

kejap lagi kakak akan baca yer :)

aim tetap gembira said...

kakak

KiFli si Dolce said...

bonggal bah heheheeh

Butterfly said...

aaron aziz xtmasuk ke??