Sunday, 24 July 2011

GEMBIRA bersama mereka !!!!! sayang sangat korang hehehe

aim sayang kat kat diorang ni...
klu tak der diorang errrr lah aim....

terima kasih tau
pada adik2, abang2, kakak2, yang menjayakan...
program khidmat masyarakat....
di pasir tuntong jeram....
aim sayang korang
apa pown mari kita sama2 nikmati gambo2 dibawa ...ni


ni abang shahir..... comel tak hehehe
yang ni kakak yana yakin gitueeeee
ni plak yang sedondon baju ngan aim.....
kak yana FITM hehehehe.....
junior lah....... mocho jer.....
aramaiteeeee

abang shukry.....

heheheh puteri2 DPPI
manis jer kan



yang bestnya sampai jer kami terus pecah 5 kumpulan hehehe
tengok lah dibawa ni ada kumpulan yang telah dipecahkan heheh

group pentas lah konon....

 group dinding kuning...

 group dinding bersilang....

group pagar tak siap.....

group cabut cangkul

hadi n aim hahahaha

mantap tak ....tak pernah mencat 1st time



yang penting sempat lagi kami beriadah....
bermain takrow hehehehe......




 kenang-kenangan bersama semua .....
terima kasih kepada kak ina dan kak jem.....
sudi menjadi pengiring kami hehehe 
diorang memang sporting,,,..



aim sory sangat yang tak der gambar tu hehehehe...
apa pown aim sayang korang semua...
nak tengok gambo lagi 

apa pown ok lah DHUUUUU



3 comments:

emiey mieysagie said...

yang penting emiey mieysagie tak da dlm gambar...

shahir sahran said...
This comment has been removed by the author.
MU(hd az)LAN said...

mmg best!