Tuesday, 19 July 2011

Wei apa tu "ZOMBI KER"

betul ker ada zombi....
klu tengok sepintas lalu memang cam zombi...
seram gak takutnya....heheheeh
jadi kalangkabut kami bertempiaran bila tengok zombie ni hehehe...


seram ker ....heheheh

tu lah nak cerita ni....hehehe
sebenarnya kami sambut befday member ni hehehe...
RZlan Vendekamp
meriah memang meriah....


ni lah dia befday bay.....

apa tak time sambut befday budak ni,,,....
nah main tepung lah jawapnya ....
opss bau telur sekali..... heheheheeh
hehehehe

tu lah tengok cam zombie tu heheheh...
hehehe ya lah badah penuh ngan tepung....
klu tengok sepintas lalu semang cam zombie hehehe

unisel zombie....heheheh

bila tak main tepung kat unisel tak
sah befday....
so kena lah main.....

OPSS LUPA SELAMAT HARI LAHIR LANNNNN

ni lah antara wajah2 kesangan hambah yang dah jadi zombie....

sempat gak lah ambil satu gambar ni.....
malam tu antara gambar paling romentik hehehe
hehehe.... ala2 emmmmm
korang sendiri nilai lah.....

apa pown seronok sangat malam tu hehehe

ok lah DHUUUUUUUU

3 comments:

syazayana said...

aim..
gmbar yg bwah skali tu knapew mesty adew???

MU(hd az)LAN said...

hahah dorg buat boria ke ape?? pic yg last skali tuu??

aim tetap gembira said...

hahah so sweet