Monday, 3 October 2011

jalan2 cari makan.....versi aim

salam sayang pada yang membeca...
aim memang sayang siapa yang membaca ni....
lagi2 awak lah hehehe.....
apa pown aim nak ucapkan tq so muchhhhhhhh
hehehehe

entry hari ni len seikt hehehe
bukan apa aim nak bawa korang semua pi satu tempat....
heheh bila aim tulis jer antri ni...
rasa cam nak pi plak tempat ni hehehe...

tempat ni adalah...
kedai makan yang paling meletup.... bukan apa...
orang berebut2 nak makan kat ctu hehehehe....

maby makanan nya sedap kowtttttt...
eh!! entah lah!!!!!

tapi memang betul meletup n sedap....
pastu makannya unik...
heheheh....
pastu yang buat unik kedai makan ni ....
adalah kita blh makan kat ner jer yang kita nak makan.... 
walaupon depan kedai orang len....
apa lagi dia buka meja.... untuk kita lorrrr
tak caya jom kita tengok gambo ni hehehe....



tengok barisan meja makannya panjang.....

 lagi


 lagi


lagi dan


lagi

dan lagi

 ada yang sanggup sampai tunggu di luar kedai....

 ni lori meja dan kerusi.....
stanby untuk orang yang tak dapat duduk dalam kedai...
apa lagi bukan meja kat luar kedai lorr


ni nama kedai tu ss2 murni

ni menu dia....hehehehe

ni makanan dan minuman yang kami tempat....
sedap sangat ...








ni lahd dia member yang pi bersama iam malas tu hehehe

anis n atin....

nana n med


yang hujung belang tu izah n mazli.....

apa pown makan kat cni memang sedap....


ok lah dhuuuuu

2 comments:

@EzrlG said...

eh sedapnya, kt mna nih?

MU(hd az)LAN said...

waahhh seronoknye.. nnti kite makan skali ek.. kat ctu.. aku nk dok kat jalan palingggggg ujong.. nk dye bukak meja akt ctu.. tapi... yg pastinye ko la yg belanje.. sbb aku da abes duit ni.... nuffnang aku x banyak.. ko x klik iklan aku.. aku hari2 klik iklan ko...