Saturday, 1 October 2011

hehehe..... sajo2

salam sayang...... kepada semua.....
heheheheh.... 
kali ni aim nak buat antry 
pasal keluarga IBNU
heheheheh tak der lah....
kali ni aim nak cerita pengalaman yang banyak mengajar aim tentang
kerjasama..... dan nilai kepimpinan....
heheheheheh
bukan apa aim baru jer habis selesaikan tugas
fesilitator minggu tekad siswa
untuk hadek2 yang baru masuk....
hehehehe
kali ni minggu kedat siswa memang banyak kelainannya...
bukan apa ....
setelah sekian aim menunggu untuk duduk dibawa biro ni....
akhir aim dapat gak.....
PROTOKOL BIRO
HEHEHE

ya lah 
3 kali jadi biro aktiviti....
1 kali jadi biro pendaftaran....
kali ni tarbaik lah..... keinginan ku tercapai....
apa lagi kali ni keja aim telan mikrofon jer lag...hehehe
mengumumkan ketibaan blablablablabla
hehehehe ada lah aim simpan kenangan jadi protokol ni hehehe....

 time ni hehehehe oath ceremony...hehehehe
emcee jerrrrrr....

bersama siang lagenda protokol terhebat....
banyak bagi aim ilmu...

heheheeh... bersama biro aktiviti,,,,,...


sempat lagi aim post2 kan heheheh




DJ time pendaftaran ejejejeje
heheheh malam akhir aim sempat menari joget lagi


yang penting aim dah puas hati sangat hehehe

apa pown ok lah dhuuuuu

4 comments:

emiey mieysagie said...

nak jadi fc jugax lah kalau macam too.,nampak best jew.,tapi emy tak layak.,kannnnnn

aim tetap gembira said...

layak jer

siang said...

terima kasih byk atas kerjasame dan sharing ilmu Aim jgk... memang the best la!! (n_<)V

aim tetap gembira said...

hahahahaha