Sunday, 30 October 2011

vedio kami bersama..... dalam kenangan

salam semua ......
saat aim menulis entery baru ni......
sedih rasanyer...heheheh
ala2 cam luahan perasaan lah...hehehehe...
bukan apa entry kali ni....nak tunjukkan pada semua.....

keluarga aim di perantauan ni.....
family unisel....

yang banyak membantu, menjaga , dan yang paling penting memberi kasih sayang 
pada aim....hehehehe...
3 tahun kami bersama pahit masih kami lalui.....

sumpah aim tak akan lupakan korang...
susah nak dapat keluarga cam diorang disini.....
apa pown nasihat aim bila ada orang sayang pada kita ....
hargailah kasih sayang yang diberikan itu,.....
kita akan merasainya bila penghujungnya.....
berpisah.....

opsssssss sedih plak cerita aim ni kan....
ok lah jangan sedih2 jom kita tengok vedio keluarga aim kat unisel ni heheheheh......
semau cerita ada didalam....

KOHORT 8 GROUP 1
DIp loma pendidikan prasekolah

video



video

apa pown sayang diorang semua heheheeh

ok lah dhuuuuuu

No comments: